Tuesday, October 21, 2008

AiMaN, IrFaN n My Sisssssss..........

emmm tak de pepe nak diceritakan dlm blok kali nie...just nak upload gmbr2 yang ade....nak update blog le katekan kihkihkih...nie gmbr terbaru si aiman...dak nakal yg dah tau nak buli abg dia hehehe...perkembangan aiman skrg da bleh ckp words papa (umi blum bleh sebut lg huhuhu), jatuh, nak, susu....tapi word yg paling dia suke sebut "papa" hish tension umi tau jelessssss...papa lg le suke...
gmbr nie disnap on the way balik kg raye ari tu...















nie plak gmbr irfan time g kubur ari tu..dia tak nak masuk so umi temankan dia dok lam kete...da besar rhupe nye anak bujangku ini....

ni adik bongsu ku...manja skit org nye...tak leh nak tinggikan suara skit...mule le meleleh air mata huhuhu...irfan panggil mak su...kat kg kalu dok Kota Bharu irfan asyik berkepit ngan mak su nie je...
fatihah, tu la nama nye adik ku yg sorang nie..skrg lam form 5...haaa SPM tahun nie...














tu la al-kisah nye crite ku kali ini...byeeeeeeeeeee....

1 comments:

lieya_latif said...

comel aiman ni kak...suke lieya tgk muke die...mate die cam mate budak pompuan....agakye budak name aiman ni mmg comel kot....aiman kak shima pun comel gak....

alfatihah buat arwah , semoga ditempatkan di kalangan org2 yg beriman....maaf kak org pun lambat dapat tau.....

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat