Friday, December 5, 2008

Look-Alike-Meter

ari nie ari jumaat..waktu rehat panjang, tapi umi tak ke mana....lepak opis je...emmm...tgh tak dek keje tu umi pun terajin nak wat my heritage nie...dulu dah pernah wat tapi masa tu irfan ngan aiman kecik so saje wat kali kedua nak tgk perubahan la kannnn...jadi nye ini lah result yg umi dpt hehehe...irfan ngan aiman lebih % look like umi...sonok nye....dah berubah dah result nye...kalu dulu aiman je yg look like umi pastu irfan look like papa...so ape tggu lagi layannnn....
Irfan lebih 22% look like umi
Aiman lebih 20% look like umi

Dikesempatan ini juga umi & co. ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha....maaf zahir batin....

psttt : esok pagi umi da tolak balik kg huhuuuhuhu...

4 comments:

Puan Iza said...

suka kan kalo anak2 ikut muka kita :-)

yong said...

heheheheehe pernah gak try buat..chem duk tengah-tengah..

:)

azie(mama auni& erin) said...

hai salam...azie pun teringin gak nak wat untuk si elin

Zanna_MamaBatrice said...

salam
congrate dpt hit 3333 tu....nantikan hadiah yerk...thanks joining...nanti antar address tau....

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat