Wednesday, May 4, 2011

(^_^) Si MiaWww...MiaWWwww

Salam sayang tuk semua...ada sihat kaaa...umi cam bese la bertmbh-tmbh sihat (",)...

miawww miawww...dah tentu semua tau tu bunyi nye kucing...ya kucing, skrg kt umah umi ni ada 2 ekor kucing (sekor ibu, sekor ank)..tuan punyer kucing ni sebenar nya jiran umi sebelah umah ni...ntah bile dia bela umi pun tak tau...

al kisah nk jd kn citer, ank umi yg dua bradek tu suke sgt men kucing tu, tppppp umi nye ni tak suke kucing uhuhuuh...tgk bleh la, nk pegang tu tak nk laaaa...asal nmpk je kucing mesti nk bg mknan ngan susu...yg jd mangsa tukang wat nye saper lg kalu bkn umi...



haaa cube tgk gambr ni, blum tukar uniform skolah lg dah nk men ngan kucingada skali tu umi kena marah ngan irfan (marah manje jew, brani dia nak marah umi ahahah) sbb luper bg susu kat kucing tu..adoiiii..mn la umi sempat nak oiii, dr bg susu kat kucing tu bek umi susukan si nawfal tu....

tu la story mory bout the kucing (",)

Happy Blogging uols..byeeee

6 comments:

mysha said...

akak.. i loikeeee miawwwwwwww ;)

bebudak mmg skE miaw kak....hikhikhik

puteri said...

yeeeaaaaaa dah ada geng... bestnya.... anak kucing tu cam kucing saya yang dah hanyut....

...sWeeT uMi... said...

sya...i know that ahakssss...ngah pening ngan diorg ni...

...sWeeT uMi... said...

anne...ntah ntah tu sedara dia kot ngeh ngeh ngeh

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ari tu ada miaw dtg umah juga ;)
kembang plak tu..manja je..
tapi ari ni dh x de..alahai mana la si kembang tu pegi..

...sWeeT uMi... said...

pinky momma, dia dah x dtg sbb tak dek kwn kot kuikuikui.......

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat