Thursday, July 26, 2012

Nak Tayang Gak...Sori Ye Kenkawan

salam pagi khamis semua
sebelum pe pe bek umi mintak maaf ngan korang
sbb nya entry kali ni berunsur godaan
(tu kalau ada yang tergoda la kan)

godaan apakah itew??..huhuhu
godaaan makanan la...ni kan bulan puasa...seeloknya elakkan la entry berunsur ni kan
kang ada teringin...bersalah plak umi kan 
sbb tu la mintak maaf dulu hehehehe

ok jom layan story umi kali ni
unsur makanan
ni la juadah berbuka puasa umi sekeluarga semlm

tadaaaaa....kari ikan sempoi
request by mr. papa
jarang mr.papa request-request ni
selalu apa yang umi masak dia mkn je
kali ni teringin sgt kot...tu yg request tu
(^__^)
 menu lagi satu...utk penyedap rasa
ikut anak tekak umi plak
daging goreng kunyit
taruk bawang besar banyak-banyak
hooooo heaven okeh

sayur plak...umi masak yg simpe sgt
sayur bayam celur
ok yg ni tak dek pic nye yeh...ala semua mesti dah tau rupe bayam kena celur kan kuikuikui


 orait seterusnya
air nak basahkan tekak
sirap bandung lemak-lemak manis
perhhhh...yg ni mmg dah jadi peberet irfan ngan mirul
petang tu dah siap-siap mintak suh watkan air ni
(^__^)
orait...umi menurut perintah cayam

ohhh...ada satu lagi menu....
mkn nasi lauk kari ikan ni dilawankan gak ngan sambal belacan
so smlm time berbuka, mmg bertambah-tambah nasi nya
tak kata umi ngan mr.papa je...irfan ngan mirul pun
sampaikan diorg ckp perut dah terik sbb mkn banyak
wakakakakakaka

alhamdulillah...rezeki kami sekeluarga tuk berbuka smlm
psssttttt...uols berbuka apa smlm....jom share
mana la tau leh plak umi wat lauk tuk berbuka ari ni hehehehe

happy blogging

4 comments:

Anum said...

nyum2

Rose Emely said...

arghhhh....tergoda ngan daging goreng kunyit tu.
adoiiii lambat tol nak sampai kelantan, kompom itu menu berbuka esok!!!

Ardini Humaira said...

dni lauk param je hehe

CheNamNam said...

takper maaf mu diterima..:P

bendi golek-golek tuh nampak amat menyelerakan..mesti sedap tuh kann...:)

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat