Wednesday, October 17, 2012

Hari Usahawan

 salam semua....entry kali ni sambungan dari entry semalam...seperti yang diceritakan dlm entry semlm, balik je dari Genting tu terus kitorg menghala ke sekolah irfan sbb ada Hari Usahawan....irfan dgn mirul la yg excited sbb ada Upin Ipin... (^__^)

sampai kat sana pun dah agak lewat...byk acara yg dah tutup...ni umi snap acara yg diadakan sempena Hari Usahawan ni...setiap acara ada bayarannya memasing


kitorg sampai dlm kul 2:30 ptg gitew...kalu tgk pada aturan agenda ni dah byk acara yg termissed huhuu....paling sedih kat persembahan upin ipin tu...mmg melepas la huuhuhuhu...

sesi fotografi ngan upin ipin pun terlepas...nak wat cemana sampai lambat kan...redha, redha.......

acara yg berlangsung time kitorg sampai tu adalah acara kareoke....mmg happening acara ni, ramai budak-budak yg menyumbang suara...semua suara best-best....nawfal yg dgr muzik yg kuat-kuat tu pun ikut goyang gak hehehehe...kat bawah ni gerai tuk pendaftaran kareoke tu....diuruskan oleh cikgu-cikgu

ni plak gerai tahun 4,5 dan 6...semua gerai ni jual makanan basah means yg goreng-goreng and heavy skit....kalu tak silap ada 5 gerai kat situ...mcm-mcm menu ada...sonok tgk diorg berjual beli ni...

yg belah sini plak gerai tahun 1-3...diorg just jual kepek ngan kopok, rojak buah, candy ngan air...

utk berurusniaga di hari usahawan ni kena guna kupon...satu set kupon rm10...dapat tiga kupon...ha amik nak beli apa pun kan...janji abis kan kupon tu, tak abis nnti rugi huhuhu


tgk la tu nawfal kusyuk nengok persembahan kareoke...sambil-sambil dok layan kepek....si mirul lak dok layan escream...hari tu dia bantai mkn escream sampai 4 bekas...semua flavour dia rasa...satu scope tuk rm1....mahal?...hurmmm no komen....yg dia mkn ni flavour keladi yum yummmm

ni plak flavour jagung manis...se manis tuan pic ni ehehehehe....sori la puji ank sendiri kihkihkih....


oh ya kat situ pun ada playground..so sempat la dak nawfal ni menyumbang peluh kat situ...tgk kepala dia tu ha...basah ngan peluh...mmg nmpk la sbb rambut tu nipis secoet je pun huhuhu...

mcm-mcm gaya ada...tertonggeng terbalik semua dia layan hahaha

ok dah abis semua kupon and si kecik ni pun dah puas main, tiba la masa utk balik umah..eh eh ada yg perasan tak pic irfan nan ado...huhuhu ni sbb dia dok sibuk main ngan kenkawan dia...lari sana lari sini...pegi tingkat atas la tgk rumah hantu la...memacam ok...yg rumah hantu tu mr.papa ngan mirul je masuk...bayaran rm3 seorg...pic nan ado sbb bateri dah kong...

ok abis dah citer nye...sambung update citer lain lak...bye

happy blogging and thanks for reading

1 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat