Monday, September 22, 2014

Kelab Shah Alam, Wedding Anak Dr. Hadithah

Assalamualaikum
Smlm pegi kenduri kawin anak Dr Hadithah kat Shah Alam...Irfan, umi mintak tolong anak buah tlg jagakan kejap...gerak dari umah kul 12 gak....nasib jalan smooth je...tq pada mr.waze sbb tlg pandu jalan hehehe
Sebelum kuar snap sekeping pic dulu...mr.papa sibuk nak telegram kat kwn skolah...hurmm pic x cukup korum...kalau lah irfan......hurmmmmm

Sampai sana sedang elok je pengantin nak sampai...terus masuk dewan dan dpt meja depan pintu huhuhu...sambil makan sambil snap pic...melayan karenah dak nawfal ni...risau dia terlebih aktif kang dipanjatnya pelamin tu kang hahahah

Ofismate...maisare...sempat berpicas dgn dia je sbb meja dekat hehehe

Dah kenyang makan...terus gerak kuar jumpa Mak pengantin dulu...salam-salam....pastu pergi ke photo booth...wahhhh yg ni kiddos kemain suka...terutamanya nawfal,siap nak ulang dua kali...hurmmm layan kan je la...

Kami yg tak cukup korum...kalau la bleh bw irfan....hurmmmm.......

Dapat souvenir nih....cantek...balik umah gantung kat tombol pintu...ntah berapa lama tahan tak tau la...al-maklum la kiddos terlebih aktif kan ekeekekeke

Ni la pengantinnya...cantik comel sepadan gitu....

Gambar-gambar pelamin nan indah....simple but so nice

Meja makan beradap pengantin...cantik sgt....suka tgk

Semua pic pelamin tu kredit kat sr. Azwa...

Otw balik umah si kecik ni dah tido kepenatan...penat apa tak tau la huhuhuu


Tata...abis dah....byeeee
^____^

2 comments:

Nad MamaZN said...

canteknya pelamin..masa saya dulu tak merasa pelamin cun-cun camni hehe...

LYAfrina said...

pic kat photobooth tu semua cute2 sangat.. siap blh print terus ye..

pelamin pon cantik & simple..\

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat