Thursday, September 18, 2008

iRfaN @ nUrSerY

kali nie umi nak citer pasal irfan kat nursery....umi bertolak ke opis awl ari nie sbb papa ada prog...so sampai nursery kul 7.15 pg...tgk jam awal lg so umi lepak2 dulu kat nursery tu...al kisah nye...dpt le umi snap pic irfan n kenkwn dia...tgk le pic nie...betapa suke nye dia bermain ngan kenkwn sdgkn sebelum tu tak nak g nursery tu...nangis2...may be sbb br bgn tido...mcm2 le anak umi nie..

2 comments:

lieya_latif said...

luas gak taska kat kkm ni ye kak, selalu lieya ngintai dari lobang pintu ajek....he hehehehe....

seronok irfan main ngan kawan2 die yeak.....okeyle tu, susah nak cari taska yg sesuai ngan anak kite...cam org ni laaa...sanggup anta jauh2 kat sri kembangan sane tu.....

mysha said...

abIS klo anak akak anta kat taskA KKM kak Lieya anta kat Seri KembangaN sHA nak anta katnER?? hekhekhek..siBuk jerk kaWEn pun tak laGI dah taNya nurSerY...pk masa dePAn huhuhu

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat