Thursday, November 13, 2008

JeNjaLaN CaRi MaKaN...

aku ngan opismate kuar cr mkn, bos pun ikut skali tau huhuhu...g mkn nandos kt alamanda putrajaya (sbb dia br dibukak kat sini)...memula plan nye g kite2 je pastu alih2 bos pun nak ikut skali so pe lg on je la....disbbkan rombongan ni total nye 6 org so g naik kete bos...kete dia besoooo ooooo...

ni antare menu yg semua org order....

ni le rombongan cik kiah ke Nandos

8 comments:

w@rienz said...

wah...g mkn nandos yg baru bukak dkt alamanda tu eh??
ermm...best nye...!!
huahuahua.....

lieya_latif said...

wah kak dah rasmi kan yeak.....mane best nandos ke or kenny rogers....nak gi jugak lar nanti mencemar duli tapi bukan minggu ni...minggu ni minggu diet....he he he he

Puan Iza said...

tak penah lagi makan kat nandos nie...sedap ker?....kalo ok nak gak merasa :-)

mysha said...

asuyai awat buRuk beNor muKe sHa tuh huhuhu...

azie(mama auni& erin) said...

amboi siap wat rombongan lagi ke nandos..knp xajak skali huhuhu

wanie said...

wanie penah sekali je makan nandos..pastu tak pegi2 dah...hubby tak berapa suka nandos ni

~~ciklinn~~ said...

linn baru sekalik jerk gi nando..sbb nandos kat sini susah parking heheheh

bestnyer kuar ramai2 camnie...

Ayong said...

hohohoho

nandos!

nyummy!

:)

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat