Wednesday, November 19, 2008

RaMbuT...Ooooo....RaMbuT......

petang smlm balik dr keje papa kate nak g potong rambut so umi kata bleh gak...so lam kete dah pujuk2 si irfan memacm sbb nak potong rambut dia skali...kalu nak tau nie 2nd time dia potong rambut kat kedai huhuhu...ok sebelum masuk kedai gunting, pegi kedai beli gula2 sorang satu..bg diorg pilih sendiri ....nie gmbr irfan ngan aiman yg tgh tggu turn nak potong rambut .....sonok menikmati gula2 masing2...sambil2 tu mata dok tgk org yg potong rambut.........

ni plak rambut irfan tgh proses...tgk la tu nangis dia masa potong rambut nie...dia rimas bile rambut2 dia dah jatuh kat baju...emmm rase gatal rambut tu...........

turn no. 2 plak.........papa dia laaa.........

pastu last skali turn aiman..xtually tak planpun nak potong rambut si aiman sbb takut susah kan...tapi bile tgk akak yg sorang tu, dia pun potong rambut anak dia yg baye2 aiman ok je..so umi try leee......mase aiman potong rambut umi yg pegangkan dia sbb papa tak siap agi potong rmbt dia...so tak de la snap gambar aiman potong rambut...tapi aiman ok je time potong rambut nie...dia nak nangis tapi tertahan2...siap bleh tersedu2 tu...alah cian anak umi...

lastly...nie la hasil dr potong rambut tu...tgk la bulat je muka dua bradek nie...

6 comments:

Sue@MamaMaryam said...

ensem dah dua badek ni... pasni klu tiap2 bulan bw insya-allah ok.. cam maryam dl..mula2 nangis gak..km start bw dia p kedai gunting umo 1 thn....skrg ni dia syok..msk je kedai x sabo2 terus nak dok atas kusi dah..bukan tau kena tggu giliran... dia suka time org tu sembur air kt rambut dia..hehehehe

Puan Iza said...

ensem budak 2 badek ni potong rambut....ok la kalo dia bagi nak gunting rambut....siap umpan gula2 tu...hehehe...tak kisah lah, janji dorang nak gunting rambut kan...

sayang mama papa said...

ala ciannye cam kena paksa ngan umi plak ye, dah kurang dah hencemnye sbb botak tapi masih tomei lagi lah

lieya_latif said...

lahai kak imah...awat pi botak kan pale due badek ni...sian depa tau....lieya admire gile rambut dieorg dulu tau kak...tapi xpe r kak, depa tetap maintain comel gitu.....baik plak kan irfan ngan aiman potong rambut...senang le kalo camni next time nak bawak gi potong rambut.....

~~ciklinn~~ said...

ala comeii..kemas jer dah rambut diorg..... anak2 linn payah tol suh gunting rambut... rimas nengok rambut dok cucuk mata....

irfan nak sikit lolipop sedapnyer

yong said...

sepesen dah dua beradik ni..encem lah!

Chem kalau bawak gi potong rambut, dia duk diam je...tenung cermin depan! hehehehehe mengenangkan nasib rambut2nya..:)

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat