Thursday, February 12, 2009

.....DaK CoMoT.....

cuba mommies tgk gmbr nie...gmbr si aiman yg comot....umie snap time balik keje minggu lepas...sblm sampai umah singgah kedai dulu, so upah kan la si aiman nie ngan biskut bantal nie...suke nye dia...satu uncang tu dia bedal sensorang je...mkn punye la tak igt kt umie dia nie...tak ofer langsung pun huhuhu...kalu mommies nak tau si aiman nie kuat gak la mkn kalu dibandingkan ngan abg dia si irfan...so layan la pic nie semua ek...




nie la biskut bantal tu...sekali masuk mulut dua tiga biji disumbat nyeee...






penuh daaaa mulut nye....






4 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

salam perkenalan...
berapa umur aiman nie?

Zanna_MamaBatrice said...

amboi
kemain si aiman makan biskut bantal tu erk..

sedap ookkk...auntie pun suka biskut bantal tu...dulu2 mmg penuh jerlah tupperware isi biskut bantal....

pssttt : ima, dah dpt ke brg yg zana pos semula tu...kalu dah dpt info yerk

lieya_latif said...

dah tembam laa kak imah aiman ni.... bagus le nafsu makan die baik....senang ati camtu.....

[[ yong ibu chem ]] said...

budak-budak ni, lagi comot lagi kiut kan!

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat