Monday, February 16, 2009

.......GeLaGaT 2 BaDeK.......

mlm ari rabu mggu lepas umi n 2 badek nie ikut papa gi ofis dia jap...papa ada brg nak pack...sblm tu singgah alamanda jap beli umpan tuk 2 bradek nie...hehehe...umpan nye air vitagen ngan potato....nanti bile papa dok packing tak dek la 2 bradek nie sibuk mengacau...so nie umi ada snap beberapa pic aksi 2 bradek nie...so layannnn...



ni dok mengadap bunga...cantek kate nye...
memula irfan sorang je pastu aiman join skali...





khusyuk dok minum air vitagen...
aiman pun suke minum air nie.....
bila dah agak boring mula la irfan nak panjat2...
muke geram bila umi marah...umi tak kasi dia panjat krusi tu hehehe...

suke aiman dpt mkn...
abg nak skit....kongsi ngan ang ekk...
nie utk abg ngan adik je...umi tak leh....
dok bersila menikmati potato yg dibeli hikhikhik.....

makan makan makan.....

3 comments:

Puan Iza said...

Hehehehe...siap kena ada umpan tu, barulah budak2 nie dok diam sikit ek...tak kacau papa dia wat keje...

mysha said...

maKin lAma maKin EnsEM Lak heRo aKak nih..

lieya_latif said...

kire baik lagi tu kak imah, takde la dieorg sepah2 kan sangat...panjat memanjat tu biase laa...boring kot.... he he hehe....

baiknye adik beradik ni leh kongsi makan, kalo lieya tak leh laaaa..kene beli due...ape2 pun tetap beli due...kopak den....he he he

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat