Thursday, February 26, 2009

...PoWeR RanGerS La PlaK...

ank bujang umi yg sulung skrg nie tgh kemaruk...bkn kemaruk cinta ok hehehe...kemaruk ngan power rangers...kalu dulu ultraman skrg ni la plak...tiap kali tgk tv mesti mintak nak tgk power rangers...bile umi kata tak dek kat tv mula la dia marah2...pastu umi ngan baik ati nye belikan satu cd power rangers nie tuk dia...beli kat alamanda....punye la suke dia....1st beli tu umi pasang kat pc kat opis umi...sambil2 tggu papa...bleh plak dia tak nak balik, nak tgk citer tu sampai abis..aduhhhh...gitew la plak...puas memujuk haaa...last2 sib baik ok, cian papa lama tggu kat bwh huhuhu...siap tunjuk kat papa umi beli kan cd tu...apa lg sampai je umah terus pasangkan cd tu kat pc...mengadap je benda tu...panggil makan pun wat do noooo je...
ni la cd yg umi beli tu...beli yg volume 9...

pic nie diambil ptg tu gak....sampai je umah terus pasangkan tuk dia
tgk laaa...sampai bersila tu...khusyuk btul....
tak perasan pun umi snap gmbr dia huhuhu....
yg nie plak disnap sblm kuar g kedai smlm.....
tgk power rangers sambil mkn kuih....kali nie adik join skali....



4 comments:

Puan Iza said...

Minatnya 2 badek nie tgk power rangers...

lieya_latif said...

tak pe la kak imah, yg penting dieorg senyap n baik jek tgk ....tak gaduh2....boleh laa kite buat keje ngan aman kan...

seronok plak tgk irfan khusyuk menonton tu....

mysha said...

t sOh umI beLi VOluMe yaNg Len PlaK yEA hekhekhehek

Achik said...

ni cik pun ada tengok sket...

imah pasang kat opih arituh...

irfan tgk smpai tak pandang tmpat lain...kusyuknyeee...kuikuikui

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat