Wednesday, March 18, 2009

::..HaPPy BirThDaY To aIMaN..::

ari ni 18 mac 2009 genap la umur aiman 2 tahun..huhu kejap je masa berlalu, ase cam br je give birth kat dia smlm...pe pe pun umi ngan papa doakan semua kebaikan utk ank umi nie...menjadi ank yg soleh, murah rezeki, sihat dan ceria slalu...and don noty2 hehehe....pepagi lagi ari ni aiman dah bangun so umi nyanyi kan lagu besday tuk dia...hehehe...irfan pun wish besday to aiman gak...erm pasal adiah umi dah tau nak bg pe, tp kena tggu minggu depan..hehehe...



progress aiman skrg :
-suke tiru apa yg abg dia wat, eg. kalu marah dia pun ikut marah (walaupun tak dek pe yg nak dimarahkan)...kalu abg nangis dia pun nangis, kalu abg jerit dia pun jerit........
-pasal nakal dah bertambah2, sampai umi pening melayan dia, eg. tak nak pakai pampers lepas mandi, slalu je kena main kejar2
-dah byk ckp da...suke tnya something, eg. papa g mana?...irfan mana?...ajak g jln (word yg dia slalu guna..JOM....)
-dah pandai marah umi bile umi marah dia huhuhu.....

ok tu je utk entry kali nie...byeeeee

3 comments:

NuRuL 'AiN said...

Happy Birthday to Aiman... :)

semoga mjadi anak yg soleh... dengar ckp papa n umie...jgn nakal2 sgt ok..!!

akak...bile nk wat potong kek aiman ni..??

mysha said...

Jeng Jeng JenG daH beSOr dAH dia...

RAsA baRu mcM seMalaM jeR dUkunG dia...aPePun tO AiMan hePy beSdaY seMoga sIhaT daN beRTambaH eNseM sLalu....

aUnty sHa ingAT naK waT paRty tP aIman takdaK lAK.....

liwaniel said...

happy birthday aiman...semoga jadi anak yg soleh

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat