Saturday, April 30, 2011

**It's My Day**

Alhamdulillah...syukur kepada-Nya..umi dipanjangkan umur lagi tuk sama2 menyambut besday tahun ni bersama family tercinta...semoga tahun ini akan membawa seribu rahmat untuk umi...Amin...yezzz...it's my besday...yg ke 32 tahun sudaaaaa (tp x rase tuo pun hikhikhik)..kalu thn lepas umi raikan ngan kenkwn kat opis (sya, shasa and kak ina : igt tak kiter g mkn johnny (",)......)...thn ni celebrate ngan family sajok sbb jatuh ari sabtu..disambut dengan bilangan ahli kuarga yg dah bertmbh (^_^)...irfan, mirul and nawfal....


ok la tu ajok...ni nak kuar g kedai beli........

jeng!!


jeng!!

jeng!!


hikhikhik...dah tentu la beli KEK, kate Besday.....


tataaaaaaaaa...........

..................semoga kebahagian ini sentiasa menjadi milikku....................

2 comments:

kakyong said...

hepi besday.. 32 tu muda sgt lagi.. ;)


6 tahun sudah

...sWeeT uMi... said...

kak yong...tima kasih (^_^) .... tp dh 3 series daaaaaaaaaaa

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat