Monday, May 16, 2011

Si KaCaK DiSeRBuuuuu.......

kacak??!! sape kacak tu...hikhikhik...sape lagi kalu bukan ank umi yg tecit tu...nama dia kan nawfal yg bermaksud dermawan / kacak...
al-kisah tersebut lah kisah...
ari jumaat lepas, umi dikejutkan ngan kunjungan dr opismate umi
mau tak terkejut, ye la esok lusa umi dah nak masuk keje,igt kan tak dtg hikhikhik..
diorg dtg tak bg tau, 
ops!!! 
salah umi actually sbb handfon umi ada ngan en.papa so.. 
diorg tak leh la nak contact umi nak bg tau nak dtg...
uikkk cam berbelit je ayat ni,tp paham kan (",)
anyway, umi hargai kunjungan diorg nih, 
ye la umi 
RINDU 
bangat sama diorg nih hikhikhik (^_*)
dah la sembang pasal ni, 
meh kiter layan picas ni okeh
JOM!!

ni la aunty shasa, ..
tgk tu cam geram je kat si kacak tu, 
oooo ngah pikir bile mau nambah ek sha hakhakhak.... (",)...
si kacak ni mau tido sebenarnya tapi 
dipaksa oleh umi utk bersnap2 ngan aunty-aunty vouge ni dulu kihkihkih
tgk la mata nye dah nak layu daaaa...
cian dia
haaa yg ni lak aunty Anne or lebih mesra alam lg ngan panggilan aunty M hehehehe...
ya ampun anne jgn marah nooooo (^_*)
korang tgk la ngan aunty anne bleh plak si kacak ni layan tido..huhuhu...
sodap kot aunty M peluk kuikuikui
lg pic ngan aunty M
si kacak yg nak tido huhuhu
ops!!! dah nangis da...
but don wory kejap aje dia nangis...
kacak kan good boy (",)
ha timang dia tinggi-tinggi
kacak ni kalu nangis suare nye slow ajek
again wit aunty shasa
kacak : ala aunty ni, kaco la org nak tido nih
ok yang ni mood si kacak dah okey daaa...
ok la...
tu dia entry kali ni...
akhir kata tq so much coz aunty2 ni sudi dtg 
walau pun hidangan air rebina ajew (",)

happy blogging uols

4 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahhhh dagu kenit tu yg mahal tu hehe ;)
mommy..tumpang duduk sini ya ;)
sy no. 6!

eppy blogging tau..

...sWeeT uMi... said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥hikhik tu la dagu nye tecit hihikhik..sila sila momma tpppp pe yg no.6 tu huhuhu..

miRa'e said...

alololo comeyyy nyaaaaaaaaaaa :)

...sWeeT uMi... said...

@ miRa'emira'e tq (",)

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat