Friday, June 17, 2011

BiLe MaU TeRJaH...

salam semua
hope semua sihat2 la yer
ari ni ari jumaat daaa...esok cuti iyaaaa
suke suke (^_^)
:11:
ok la dah berenti membebel ni
jom balik ke topik asal

kali ni umi nak citer pasal tiket ni
nmpk tak promosi ni
promosi kat Bukit Gambang Resort City, Kuantan pahang
mesti best kalu g ni kan
ni en. papa dpt dr kwn nye...

tak tau la bile dpt pegi sbb nye ada byk sbb
kalu ada rezeki and masa bleh la pegi
(^_*)
kena tgk pada keadaan uhuksss

dpt bersplash splash ni....wow wiiiiiiiiiiiiiii
entry pendek je kali ni
tq uols for reading (^_*)
ok tu je nak citer..
nak telan ubat lak
ari ni ada cam sakit tekak lak
pedih-pedih gitew
uhukssss (-_-)
bye bye uols
happy blogging yeh
(^_^)
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

PinKy MoMMa said...

umi..kami yg dekat pun tak terpegi lagi mi hukhukhuk..aihh bestkan bawa anak2..

...sWeeT uMi... said...

@PinKy MoMMa tu la kan...terbayang2 muka ank2 gumbire kalu dpt g men air kat sini ni huhuhu...

Redbloodsnow said...

murah giler lah..huhu

♥misz nana♥ said...

singgah sini :)

...sWeeT uMi... said...

@Redbloodsnowtu la pasal...tp tak tau bile leh pegi

...sWeeT uMi... said...

@♥misz nana♥ mekasih...nanti singgah la lagi hehehe

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat