Thursday, June 2, 2011

✿✿ PerRNaH RaSe???✿✿

salam uols...
ari ni umi nak kongsi citer ni lak ngan kenkorg

cer tgk gmbr ni
sape tau ni pic ape...
sape tau leh jwb tp x dek adiah ahahaha...
ok la...bg sesape yg tak tau 
ni la bekalan makanan yg slalu askar2 bawa time diorg masuk utan (erkkk ye ke)
tp yg btul nye makanan la
yg ni umi dpt dr my bro yg pegi kat Himpuan sejuta belia ari tu 
ala yg kat putrajaya ari tu

so citer nye umi try la mknan tu
bg umi not bad la...leh la telan
oh ya...lupe nk mention...
mknan yg umi dpt ni semua nye 4 jenis
dalca daging ayam, serunding daging, sambal udang ngan gulai ayam
senang je nak buat nye
means tak yah la masak just rendam lam air panas
then dah ready to eat
sonang kan

pic yg dah 'dimasak' tu tak la plak umi snap pic nye
sbb MALAS ahahahaha
(",)

happy blogging
Sign up HB! Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

yatt said...

mmm yati biasa mkn ni.. sbb abg ipar sarjan TUDM kat rumah dia memang sentiasa ada je benda ni.. sedap gak kan :-)

...sWeeT uMi... said...

@yattbtul kan rase nye leh t ahan kan...ni pun akk mkn time malas nak masak ari tu huuhuuu...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

alaaa..nape xsnap laling..
nak nengok juakkk camne rupanya..
xpernah tgk ni haaa...
kira mcm makanan segera camtu lar kan!!
ewwww...tetiba nak cuba gaks..pos satu!!
ahakss!!



☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐...slm singgah..
☆│▒│▒|▒│▒│ ..mummy weiyda....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│..eppy blogging..
└┐▒▒▒▒▒▒

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

...sWeeT uMi... said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ huhuhu....t lenkali umi snap...ada lg 2 pack yg lum masak kuikuikui...

PinKy MoMMa said...

a'ah nak tgk rupa hasilnye ;)
baru berselerooo yang hehe

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat