Thursday, August 11, 2011

Jom Gusti

 salam semua
ari ni dah masuk hari ke-11 kiter berpuasa
alhamdulillah

entry kali nk citer pasal gusti adik-beradik ni
kejadian ni berlaku smlm
time lepas bukak puasa

si abang rajin nak layan si adik sbb kesian ngan umi nak mkn
maka nye umi bg la si abg ni jaga si adik
si abg ni mmg slalu cr peluang nak gomol2 adik
skali nak tau pe jadi
tgk pic bawah ni
 ha amik...kali ni si adik tak nak digomol2 lagi
terus membalas cara gusti
ternyata si abg tewas wakakakaka
terkepit di celah2 ketiak asham si adik kihkihkih
 ha abg ada brani nak gomol adik lg
mmg tercekik si abg tu
btul2 kuat si kecik nih
tu la kecik bkn sebarang kecik kan
amik kali ni mmg kena cukup2 si abg tu
 ahaaaaa kecian plak kat si abg
so si adik melonggarkan buah gusti nye hehehe
terus si abg serender tak nak gomol2 lagi
pastu nak tau pe jadi ngan si adik
===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===

===
terus tertiarap keletihan 
dek gusti td
adoiii ank memacam la kamo ni
ada je nak kasi umi satu entry kan
(^_^)
lama gak dia dok cenggini
mmg betul2 penat la ni kan
si abg lak dah tak nak dok dekat adik da
kata nye tak nak kawan sekejap
huhuhuhu
tu la ragam ank kan
slalu buat kiter terhibur ngan perangai masing2
mereka lah racun dan penawar hidup kami 
cayang diorg ni ketat-ketat ihiksssss
(^_*)
happy blogging 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 comments:

PinKy MoMMa said...

alahai cian dak kacak penat hehe..comelnyer terlentok camtu..gerammmmnyer mi :)

Rose Emely said...

hahaha...kecik2 dah pandai gusti ek.
seb baik ada abg hero leh layan..
comeiii jek dia terlentok...

GnieSyazni said...

terlentok dah die..olololo

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..si abg tewas..
alolo..comel jer dia..
letih dh berlwn gusti dgn abg.. ;)

ikiqzana said...

mmg best gomol2 ngan baby tecik.. wangi jer kan. wahhh kuat la adik bergusti ngan abg.

Fyda Rahim said...

wahhh ganas ini bodak.. haha.. tp still nmpk comel.. hehe..

...sWeeT uMi... said...

PinKy MoMMa, mahu tak penat...sehabis tenaga dok pulun abg td hikhikhik

...sWeeT uMi... said...

Rose Emely, ye la dia harapkan abg je la kalu nak gusti2 ni...ngan umi just leh main gomol2 jek kihkihkih

Anum said...

comelnya
cian mesti letih gusti

...sWeeT uMi... said...

GnieSyazni, terlentok amik nafas jap...penat dok gusti abg hikhikhik

Ardini Humaira said...

hehe cueyyynye bergurau senda adik beradik

...sWeeT uMi... said...

LiLy @ MumMyQiStInA,sengaja tewas tuk adik (^_^)...abg kan kena la ngalah ngan adik skali skala kan kuikuikui

...sWeeT uMi... said...

ikiqzana, ada bau asam2 bb gitew kan (^_^)...mau tak kuat dia zana, ni br lepas nyusu ni sib baik tak muntah je atas abg dia tu huhuhhu

...sWeeT uMi... said...

Fyda Rahim, ni nama nye ganaz manja ahaksss (^_^)

...sWeeT uMi... said...

Anum, dok rehat sbb dah abis power dah hehehe..cian dia tapi sonok ekekeke

...sWeeT uMi... said...

Ardini Humaira, gurau senda spesis diorg..mmg cam ni la slalu hihihi

Diana @ bilakukatacinta said...

kie pon turut terhibur menengoknya..

[nak dekat 3 bln kawen..org sebok bertanya..baby dah ade kat dlm blum...??] hanya mampu jawab ngan senyuman....

CIK JATT said...

kecik kecik cili api nih. sampai si abang pun dah surrender dah:)

Shima Md. Zahar said...

warghh hebat si kecik nie.. hahahhaaha....

eh dah ada gigi ek.. cepat.. hannah lom ado lagi.....

...sWeeT uMi... said...

Diana @ bilakukatacinta,byk kan bersabar ye insyallah ada rezki tu nanti, cam umi dulu pun kosong 3 bulan, pastu berisi berkat slalu berdoa (^_^)

...sWeeT uMi... said...

CIK JATT, tu la kecik jgn dipandang sebelah mata yeh, beware sesgt ngan si kecik ni kihkihkihkih

...sWeeT uMi... said...

Shima Md. Zahar, ha ye ke...igt dah ada huhuhu...

anisalya said...

keletah anak2 selalu membahagiakan kan?

...sWeeT uMi... said...

anisalya, mmg pun kalu tak dek adagen ni dlm sehari rase cam sunyi plak...huhuhu...

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat