Wednesday, January 18, 2012

Li Mau Mau Mau!!!!

halooooooo....salam semua
rase nye dah lama tak citer pasal dak kecik nawfal kan kan kan
so ari ni umi upload citer dia ye
moh kiter layannnnnnnnnnn

dah dekat ngan CNY ni kan
dah tentu byk dapat kumpul limau kan
umi pun tak terkecuali
walaupun tak byk...merasa la jugak

kisahnya ada yang teringin nak rase gak tu
tak padan ngan kecik nye
tentu dah dapat agak kan sape org nye
tak lain tak bukan nawfal al-amin ni la
jom tgk aksi dia ngan limau ni hehehehehhe

ari tu murah rezeki umi dapat la 6 biji limau
alhamdulillah...byk la tu kan (walaupun umi tau ada yg leh dpat byk dari tu ngeeeeeeeeee)
mula-mula dia tgk limau tu
ngah pikir mana satu nak rase dulu hehehehe

then amik la satu
timang-timang limau tu
mana satu berat and mana satu ringan ihikkkkkk

pastu bandingkan mana satu besar and mana satu kecik
ni nak tgk saiz la ni

muka masam je...time ni dah pilih dah mana satu yg berkenan
konon mintak izin nak rase la tu
ok umi kasi chance (^__^)
sila rase ye sayang 

tgk tu lum pe pe amik bau dia dulu
bau manis ke bau masam wakakakakaka

then sampai la saat tuk rasa limau tu
kemain lagi masuk mulut nak gigit tu
dan hasil nye adalah MASAM wakakakaka
berkerut dahi tu...tapi still mau rase itu LI MAU MAU MAU

ok tu la kisah nawfal yg teringin LIMAU
heheheheheh

happy blogging
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 comments:

Huda said...

samalah ngan saya, dapat limau penuh dalam fridge tu..belum makan lagi..

LYAfrina said...

musim banjir limau...
bg la nawfal rasa limau tu..msti bkerut muka kalo limau tu masam ..

...sWeeT uMi... said...

Huda...musim CNY kan...mmg penuh je la lam peti ais tu hehehe...mcm2 leh wat ngan limau ni kan...

...sWeeT uMi... said...

LYAfrina mmg berkerut la bila dapat yg masam...tapi still lagi mau limau hehehehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..pilih punya pilih..dapat jugak yg masam.. ;)
skrg ni musim limau..tak berkesempatan lagi beli..

lieyalatif said...

comeynye nawfal dok pilih2 limau tu kak...dah mcm tokey limau dah ni ekeekekekekeek....

tahun ni tak masyuk mcm tahun lepas la kak....dulu berkotak2.....ni tgh mengumpul lagi stok2 limau berkotak2 nie heheeheheheh

Ardini Humaira said...

haippp.. koyak kulit limau tu dulu.. hehehe :D

...sWeeT uMi... said...

LiLy @ MumMyQiStInA..tu la kan...timbang2 alih2 dpt yg masam gak ekekeke...mmg btul tak merasa lg beli sendiri...rezeki limau kan kihkihkih...

...sWeeT uMi... said...

lieyalatif..ye la..tak byk yg dapat huhuhu...nape ek??...eh kumpul2 tu jgn lupe pas kat sini skit wakakakaka

...sWeeT uMi... said...

Ardini Humaira...try mkn ngan kulit dulu...nak rase sedap ke idak hehehehe

Papa Mifz said...

amboi dia kongker sorang ke limau tuh...hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

smlm ila bagi arief makan limau..ingatkan habis rupanya dia sorok kat celah sofa..sabar jelah

...sWeeT uMi... said...

Papa Mifz...yupp memula tu dia konker sorang...pastu bile tau limau tu masam terus tggl cam tu je huhuhhu

...sWeeT uMi... said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF)alahaiiii...pandai dia sorok ye hehehehe...sib baik perasan kan kalu tak mesti abis jd kunjungan semua tu hehehehe

ikiqzana said...

Hahaha.. Sian dgn nawfal mkn limau smpi brkerut dahi. Tapi mmg comei.

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat