Tuesday, March 27, 2012

Selalu je Cam tu!!!!

salam semua
alkisah kali ni citer dak kacak tu lagi
sila la jgn muntah hijo huhuhuhu

pagi-pagi rutin umi...lepas hantar mirul..hantar irfan plak
last baru la hantar kacak tu
pagi-pagi selalunya bila sampai tak ramai pun lg baby-baby kat dlm bilik tu
nawfal ni antara 3 yang terawal sampai

dua tiga menjak ni umi perasan
budak kacak ni kuat merajuk, merajuk manja-manja gitu
bkn ada kes apa pun saje je dia nak ngengada

then citer pasal dia merajuk ni...cam ni la rupe nya
sila la tgk pic kat bawah ni huhuhuhu
camni la gayanya...tertonggeng atas tilam tu
bila umi panggil-panggil nama dia...
dia wat tak tau je.....lama gak la dia dok dlm posisi ni
jenuh umi tggu dia give up
ntah ngikut perangai sape la ni huhuhuhu

diam seribu bahasa ok
panggil nama tak nyahut
betul-betul kental ok huhuuhuhuhu

mata sebelah tutup...sebelah lagi dok usha org
sampai kan cikgu dia dok tanya-tanya
nape ngan nawfal tu
bila umi kata dia majuk...cikgu pun bukak la citer
rupernya dia slalu gak majuk ngan cikgu kat situ
asal majuk je cam ni la gaya nya
huhuhuhuhuhu.........
umi redha je laaaaaaaaaaaaaa

happy blogging
 
  Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

LYAfrina said...

ALAHAI..BABY MERAJUK DGN UMMI YER...
AGAKNYER..SEBAB PE MERAJUK.. KNA MARAH YER?

PinKy MoMMa said...

halololo nape tu..mesti ada benda yg dia nak tak dapat kot hehehe..pndai majok bebudak skrg ni..

nak aunty kasi ciklat meh nawfal syg..

nUruL 'aIn (^_*) said...

ngeeee....nawfal mcm cik aien la =p

Diana @ bilakukatacinta said...

Alo..alo...kecik2 dah pandai merajuk pulak...

Izan Ishak said...

alololo...nawfal selalu majuk ngan cikgu rupanya. pandai betul dia ye. umi pujuk pun tak mau ke tu?

Ct R Miena said...

hikhikhik.. tapi sweetkn bila diaorg pandai merajuk.. anak akak..kalau merajuk suka nyuruk balik pintu.. tapi tetap tomey.. bila teringat mmg tersenyum sorang2...

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat