Wednesday, April 25, 2012

Flight Ticket (^__^)

salam semua
hari isnin malam tu mr.papa tunjuk kat umi this flight ticket
ingatkan tiket yang dia nak g Kelantan tu
rupe nya bukan tiket tu
tiket tu adalah tiket jemputan kawin heheheh
wow...very kretif okeyyyy

sekali tgk ingatkan betul la tiket flight
dua kali tengok + tenung2 + belek2...baru perasan apabenda sebenarnya 
hehehehehehe
kat depan tu siap tulis pasport perkahwinan lag
dalam tu diselit ngan jemputan kawin

 ok kalu td tgk bahagian luar nya
meh sini nak tunjuk bahagian dalam plak
amacam....any komen (^__^)

VIP CLASS lagi
(^_^)
orait uols....ni je update pendek dr umi ari ni hehehehe

***mlm esok tak sabar plak rasenya nak jemput mr.papa kat ERL hehehhee...si hero2 pun sibok dok nanya bila papa nak balik....oooo cepat laaaaa......

happy blogging
 
  Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 comments:

Huda said...

cun la kad ni...unik!

Anum said...

cantiknya....

Cik Awin said...

kreatif!

lieyalatif said...

mmg kreatif kak ....cantik....mmg sah le tak buang kan ...kalo kad2 biase tu lepas gi majlis laju jek buang hihihihi.....

sape yg rindu sgt2 tu....uminye tuuu .....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sgt unik & kreatif..tak pernah lagi tgk kad undangan mcm ni..mmg lain dr yg lain..

Cik Ecah said...

cantik! simple! kreatif!
sukerrrr

LYAfrina said...

lain drp lain n kreatif.. skarang dh mcm2 design kan.. aritu kad mcm fb, paper..n skarang ticket flight lak.. zaman ank2 kt camner la designnyer

Izan Ishak said...

sangat unik... pestime izan tgk ni...

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat