Monday, October 21, 2013

Nawfal Play Time

Logo Design by FlamingText.com
hai semua...salam isnin yeh...ari ni meh nak citer pasal si kecik ni
semalam lepas sarapan nasi lemak kat warung bunian, umi ngan mr.papa bawak si kecik ni main kat taman
lupe nak mention...si abgs nawfal tak dek sebenarnya...diorg bermalam kat umah abg umi di presint 17...so tinggal la si kecik ni terkontang-kanting sesorg....sedey plak nengoknye sbb cam tak dek kawan nak main lawan-lawan, nak gaduh-gaduh kan....tu yg kitorg bawak g taman hehehehe


masa sampai tak ramai org sgt sbb time tu kul 10-11 pagi camtu...memang syok la nawfal layan menan kat sini...almaklumla dia konker sorg hehehehe
memula enjin tak panas lagi..so dia main yg gambar kete tu....pastu layan main buai plak....

dah agak nak panas...dia main jongkang-jonkit ni plak...amboiii kemain suka sbb dah tau cara nak gerakkan jongkang-jongkit tu.....

ntah apa yg lucu sgt sampai ketawa cenggitu tu

lepas boring main bendalah ni...dia dah start nak main panjat-panjat tu...uihhhh time ni mmg tak bersnap pic dah..sbb dok pantau dia main je...risau kang jatuh la....dah namanya main panjat-panjat kan...

tapi kan nawfal ni bkn main elok je mainnya...tak takut tinggi langsung...main redah je...
ada la nak dekat 1 jam dok layan dia main...peluh jangan cakap la...lencun baju tu..tambah lagi dia mmg spesis cepat berpeluh huhuhuhu....

dah penat main baru nak cari mr.papa
motif???...nak air hehehehehe
alah ciannnnnnn


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

Queen Teratai said...

mula2 mcm sedih je main sorg2 lama2 tgk senyum dah... best la tu main sorg2.. hehehe

mysha said...

Sronok jongkat jongkit bebudak sekarang ni kan kak.. klo zaman kte dulu klo naik tak cecah tanah kaki mmg tak sah.. silap hb makan kaki lak mendapat bawah papan tu ekekeke

LYAfrina said...

olor sian dia xde geng.. dpt pegi main..trus main bersungguh tu..

Eyriqazz said...

Sweet moments...

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat