Wednesday, July 20, 2011

Tak Sangka Ada

apa kabar semua
hope sihat2 la semuanya ye
smlm umi tak sempat nak auto publish
so smlm tak dek la entry nye

now umi dah online so leh la update blog
kikikiikiki

ermmm kali ni citer pasal air zam zam ni
kalu dolu2 nak kan air zam-zam ni 
mesti kirim ngan sesape yg g wat umrah or haji
itu dulu2 ye...
skrg ni tak yah kirirm or g sana da
sbb dah ada jual kat supermarket

yupp btul...tak tipu
tgk pic bawah ni
ni la air zam-zam tu
umi beli tau
nak tau kat mana
kat care4 alamanda (^_*)
kisah nya
ari tu masa beli barang2 kat sana
time nak bayar tu
kat kauter tetiba tgk ada air ni
so lepas tilik2 and dah sure btul2
maka umi dgn jaya nye merembat dua botol air tu

balik umah try air tu
oooo mmg btul air zam-zam
rase nye mmg sama
so tak sangka skrg ni dah ada jual air zam-zam ni
korang pernah jumpe tak??? (tetiba)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

Bionic women said...

kat mydin memang sentiasa ada umi

...sWeeT uMi... said...

@Bionic women la ye ke..cemana umi tak tau ni ekekeke...adoiii ketinggalan ketapi tul la huhuhu

ikiqzana said...

selalu beli barang dapur kat giant jer.. agak2 kt situ ada x air zam zam ni umi.

bole beli ni.

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat