Wednesday, August 17, 2011

Padah Naik Basikal

salam semua 
ari ni umi nak citer pasal irfan lak
cam dah lama tak citer pasal dia hehehe

ari sabtu lepas cam biasa
dia pepagi dah bgn, ye la dah biasa bgn pg kan
umi ngan en.papa je smbg tido wakakaka
eh eh nawfal pun join skali tido (^_^)

dah siap minum air semua dia kuar g men basikal
skali dia balik nangis2
nangis kat depan tv tak pegi pun kat weols
bile umi panggil and tnya nape nangis
en. papa bersuara tetiba
ermmm jatuh basikal la tu huhuhu
mmg sah jatuh basikal

nak tgk muka budak jatuh basikal tu
tgk pic bwh ye
kemain lagi nangis nye tu
ye la dia mana pernah jatuh2 cam tu
ish tapi umi pujuk dia kata tak yah nangis, kan abg dah besar
nnti nawfal tgk wat malu je
reda skit nangis dia, malu la kan abg nangis depan adik hihkihkhik

ha luka nye tak dek la parah mana pun
tp sbb tak pernah dapat luka camtu yg nangis beria tu huhuhu
ni en.papa dah cuci luka tu and letak ubat
kalu uols nak tau
irfan ni manja skit orang nya
walaupun dia anak sulung huhuhu

ok disbbkan dah bangun dek tangisan irfan tu
maka kitorg dah tak smbg tido daaaaaaa
terus ngemas umah and bersiap2 nak kuar

orait uols
tu la kisah irfan kali ni


happy blogging

 
  Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 comments:

Fyda Rahim said...

ouh manje ke orgnye? hehe..

PinKy MoMMa said...

sama macam abg long..rasanya anak pertama mmg manja skit mi..
sian irfan..tak pe nak besar ye abg :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..anak manja ni..klu lelaki mesti kena kuatkan.. ;)

mawar (^_*) said...

alololo....cian nye dia (^_^) xpe2 sket je tu...anak lelaki mest la kene ade luke2 ni... =)

Anum said...

ala kesiannya dia

...sWeeT uMi... said...

Fyda Rahim, yupp manja tau ini orang hehehe...majuk pun ye gak (^_^)

...sWeeT uMi... said...

PinKy MoMMa, rase nye ye la kot, sbb byk yg umi tnya kat kenkwn, ank sulung diorg pun cam ni huhuhu...momma sbb nak besar kena la bljr trima erti sakit tu kan, dah nama nye ank laki kan kihkihkih

...sWeeT uMi... said...

LiLy @ MumMyQiStInA, tu la slalu kena ingatkan dia, laki kena kuat tak leh nangis2...hikhihk...cian dia (",)

...sWeeT uMi... said...

mawar, tu la sib baik ank laki, kalu luka pun tak dek la nak panic sgt kihkihkih...

...sWeeT uMi... said...

Anum, dia kalu bab nangis mmg kena psiko kan dia skit br lah tak meleret2 nangis tu kihkihkih

lieyalatif said...

bagus gak kak die jatuh ,...nanti die dpt pengajaran tuk lebih hati2 heheeheheh....takut la tu kak tgk darah keluar...tu pasal nangis...lagipun kalo tersagat camtu boleh tahan pedihnye tuu heehehehe....

♥SyilaSyira♥ said...

ciannya irfan..mesti sakit tu...

Redbloodsnow said...

alololo..cian dia. sure perit tue...

...sWeeT uMi... said...

lieyalatif, pasni mmg dia beringat la tu...mau tak igt pedih tu huhuhu...

...sWeeT uMi... said...

♥SyilaSyira♥, mmg sakit sbb pedih tu yg lebih huhuhu...cebik2 nangis...adoiii ank, hero kena la tahan kan (",)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?72efdadf764cc0a3f5968730fd3938a3

...sWeeT uMi... said...

Redbloodsnow, mmg perit tu, umi yg tgk ni rasa seriau huhhu

CIK JATT said...

siannya dia. takpe2, sikit jer tu Irfan. hero tak bole nangis:)

...sWeeT uMi... said...

CIK JATT, dia bkn pe rase pedih tu yg wat dia nangis huhhu...kena pujuk skit then br ok (",)

zOeY zAu YaH said...

laa siannya dia tp ttp cute hihi =D

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat