Friday, February 10, 2012

Hobi Baru

hai hai hai
salam semua
dah jumaat kiter ari ni yeh...  (^__^)

citer pasal hobi kan....ha ni nak citer hobi baru abgs nawfal ni
sekarang mmg dok kemaruk main benda ni
asal cuti je ajak g taman cabaran sbb nak main benda ni
huhuhu pebenda la yg diorg minat sgt tu ye
hehehehe menan ni la
apa org panggil...scateboad (abaikan spelling tu kalu salah ye heheheh)

ha tgk irfan tu
siap semua benda yg pakai kat siku ngan lutut tu
keselamatan kata nye...means kalu jatuh tak sakit ekekekee

1st try ... skali laju je turun dr situ
then jatuh skali...terus diam kejap hahahahha
pastu bg tau umi...TAK SAKIT PUN

aksi mirul plak
kemain lagi ye....dia ni takut-takut sikit
tapi still nak main

org kuat scate ni heheheh
mmg main sampai basah baju ngan peluh

dak kecik ni just dok tepi je ngan mr.papa
tgk je la abgs main sambil-sambil mamam biskut

camni la rupe tempat tu
ni kat presint 20 rase nye
nama tempat ni Putrajaya Extreme Park
mmg ramai budak2 main kat sini...
ada yg main basikal, kasut roda and scate
mcm-mcm aksi leh tgk...ada yg melayang...melompat 
fuhhhh gerun je umi tgk

tgk muka dia tu
happy dapat layan hobi baru tu

tgk aksi mirul plak
dia tak berani nak berdiri...just main duduk cam ni je


tgk la muka mirul ni
dah berpeluh masam daaaaaa

sape nak dtg sini...leh la dtg..masuk free je
taman cabaran ni ada dua tempat
satu tuk yg main daki-daki...kedua tuk yg extreme tu

happy blogging
 
  Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..sukan extreme ni...
berani ye..kat sini kalau mlm minggu jln2 kat danga bay tu..ramai yg main menda alah ni..gerun jer tgk..siap lompat2 tu..takut jer klu diorg jatuh..

LYAfrina said...

wowwww..hebat la..kecik2 dah pndai main skateboard..mmg extreme sukan ni..lya suka tgk org main.. n pnah ngetest..tp tjatuh.. mmg x reti

ikiqzana said...

Wahh.. Bagus la tempat ni umi. Anak2 boleh main permainan yg dorang minat. Skrg ni anak zana Iqbal x berape suker ye la badan dia besar skali jatuh nanti nangis.. Hihihi

Hebat la anak2 umi main skateboard.

Ardini Humaira said...

wahhh... terernye main.. dni kalau naik je mesti nak terjatuh trus hehe

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat