Thursday, February 2, 2012

Wat Apa Tuuuuuu

salam semua
apa kabar ari ni...sihat kah???
umi alhamdulillah sihat... (^__^)

ari ni moh baca citer pasal dak kecik ni jugak
kejadian berlaku malam semalam
so layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

agak-agak la...apa la yg dia nak wat tu
menerap cam tu skali
ntah apa la yg dia nak usha tu huhuhuhu

cam ada agenda je dak kecik ni

tgk tang kaki tu
amboi-amboi...eksen ye

adussss...ni rupe nye projek dia
tgk dah sorong kepala lam tu dah
umi tau la kamo tu kecik
tempat ni pun kamo nak masuk ye

ok jom tgk...boleh ke tak dia masuk lam tu

hurmmmmm...ngah adjust badan tu
buat ukuran dulu kot kihkihkihkih

hahahahahaha...tadaaaaaaaaaaaaa
berjaya dia dok lam tu
tapi apa yg dia ngah wat tu
kat tgn tu ada pensil tu

oooo nak masukkan lam lubang tu ye
pandai nye dia ekekekekeke

nmpk gaya cam nak menulis
tapi tidak yer...dia just nak masukkan pensil tu dlm lubang
uhuhuhuhuhu
panjang akal tuk dak kecik ni

kalu readers nak tau
lama gak dia dok lam tu
diam je kat situ...tak bersuara ok
sampaikan mr.papa lalu lalang kat situ pun
mr.papa tak perasan dia ada kat lam tu
(^__^)


happy blogging
 
  Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hheehe..comel jerk nawfal dok bawah rak tu, sama mcm anak eija Ziqry suka dok bawah meja..

lieyalatif said...

keh keh keh ...ape dak nawfal tu buat tu kak oiiii...kemain khusyuk die layan perasaan die kat bawah tu heheehehehe...comel jek tgk tersepuk bawah tu....he he he

Izan Ishak said...

hahaha... comel je dok dalam tu! mana papa nak perasan ye sbb dok ralit main pensel tu...

...sWeeT uMi... said...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY....agaknye dak kecik ni mmg suke kan tempat tersorok kot...suke main2 kat situ ekekekeke...

...sWeeT uMi... said...

lieyalatif...ntah la, mmg khusyuk sgt...lama gak la dia dok lam tu...layan perasan kot..ke majuk wakakakakaka

...sWeeT uMi... said...

Izan Ishak... tu la mmg ralit je...tak perasan pun dia ada kat lam tu huhuhuhu...

L said...

boleh jd akitek/engineer anak akak ni.. huuu ada gaya..=)

jom baca sekejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat