Monday, July 7, 2014

Tony Roma's

Assalamualaikum...lamanya umi biarkan blog ni terabai huhuhu...bukan sengaja tapi byk keje umah yg nak disettlekan lately ni...sebabkan itu terjadi la entry citer basi ni...erkkk tak pe yg penting disimpan rapi dalam blog ni kan hehehe

Kisah sambungan dari IKEA tu...entry sebelum ni...lepas je berpenat lelah shopping kat sana kami berhenti kat Tony Roma's ni utk mengisi tangki perut...

Menu kitorg amik satu ayam satu daging...pastu share-share rasa...kesimpulannya pasni kalu nak makan umi lebih suka amik daging..sebabnya kat sini ayam adalah isi dada yg mana not my peberet huhuhu...
Lepas dah oder, kami berselfie sekejap..ahahaha....umi dengan muka penat plus a little bit hungry erkkk
Dgn si chantek ni.... ^____^

disebabkan customer ramai so oder kitorg lambat skit..tapi tak pe diorg kasi roti ni utk alas perut ekekeke...sedappp

Ok...tadaaaa...oder udah sampai...so ni menu yg kitorg oder tu...Fire Grilled Harvest Valley Chicken

 

Yang ni plak...Fillet Medallions

 

Air yg kitorg oder....Strawberry Kiwi Orange Punch

 
Oooo lega tekak dpt minum air sejukkkkkk....ekekekekee

 

Ha tu la kisahnya...simple je kan...yg penting perut kenyang sgt...maklum la tangki dah kecik....hahahaha

So nnti umi update story lagi eh...selamat berpuasa uols

 

3 comments:

Iela Fazielah said...

sedapnyer... ila kalau mkn kat tony roma or restoren mahal2 ni ila mmg makan daging..sbb diaorg mmg specialty utk steak kan..

cik didiey said...

uhuii!!! selera didiey tgk. haha!
xpernah dgr tony roma. kat mana ni?

LYAfrina said...

sedanya mkn2.
tu adik umi keZ?? comel..mcm umi g..maintan cntik n jelta

 

Copyright © 2013 LOVE UMI PAPA | Designed by Cik Bulat